Темы

четвер, 31 жовтня 2019 р.

Утілізаційне рукоділля. Проект кошик.

Мене чомусь зовсім не приваблює зробити своїми руками якусь річ з нових матеріалів, все нове можна купити. Навіщо витрачати час? Хай з нового роблять професіонали, вони цьому вчилися. Може такий висновок має коріння у моєму дитинстві. Коли я вчилася плести, вишивати, шити мені нової вовни і нових тканин спочатку не довіряли, «перешивай щось беушне», «вчись», «розпусти от той светр якщо хочеш довгий шарф», «хочеш навчитися в’язати носки - он там лежать маленькі клубочки». З гумором згадую яскраво червоний светр с трьома коричневими смужками на рукавах, тому що Adidas почав блимати на екранах телебачення і круто було мати одяг с трьома смужками - все вив’язувалось самостійно, геть адідасівські смуги. Знав би про це в той час Адольф Дасслер, потрапила б за сьогоднішніми законами за грати. Я носила той светр з задоволенням коли восени нас посилали від школи у колгосп збирати кукурудзу, соняшники, огірки, помідори чи цукрові буряки. (Згадується з посмішкою).
Десь на YouTube натрапила я нещодавно на проект „Basket“. Там той „basket“ робився з нової вовни, але ж виглядав як з старої. Мені дуже сподобалась ця ідея зібрати всі залишки вовни, все що колись розпускалися і починалося, скрутити в товстенький меланж і пустити на вив’язування гачком такого собі кошика для різноманітних речей. Скільки вільного місця з’явилося у шафі! Гачок був товщиною 10 мм. Кольори без логіки, що знайшлося.

На початку я обв’язала одну петлю 8 раз нормальними стовпчиками. Потім кожну петлю пров’язала двома, стало 16 петель, наступне коло один стовпчик пов'язувався одним стовпчиком, наступний двома, тобто третій ряд це 24 петлі, четвертий ряд 32, п’ятий це 40 петель і в тій же прогресії до 80 петель на коло. Практично я робила  не коло, а восьмикутник.
 

Подальше без добавок плела циліндр та на якомусь рівні зробила повітряні петлі для ручок.
 
В цей кошик можна зібрати різне барахло. Зараз я скрутила пледи, вклала їх у цій кошик та поставила біля дивана - незабаром настане зима. Чи всі дитячі іграшки теж можуть знайти порядок у одному місті.
 
Другий кошик придумався з білого трикотажу. Мене і тут супроводжують смішні згадки з дитинства, коли ми всі старі речі збирали у мішок, а батько відносив той мішок до гаража, щоб мити автівку. Час від часу він діставав з мішка бюстгальтер і питав нас: як цим виробом мити лобове скло?
Так от, я відрізала від двох чоловічих попраних, але ж вже стареньких майок бретельки, та може ще з 5-7 сантиметрів нижче під мишками. Чоловічі майки не мають збоку швів, тому розрізати їх можна по кругу як спіраль. Потім стрічку треба потягнути трошки і ново зроблена бавовняна пряжа готова і чимось згадує махрову структуру. Принцип плетення той самий, крючком 3 мм я зробила десь 6-8 петельок, першу і останню пров’язала в 4 петлі, всі інші одна в одну. Зробилося не коло, а овал. Потім розширювала кількість петельок тільки на кінцівках.
 
 
 
Як вам результат? Я маю багато мила, тому що купляю його майже скрізь, у всіх країнах. Але ж колекцій не роблю, воно переводиться, чи йде комусь на маленький презент з Прибалтики, Португалії чи Греції. От туди я склала зараз мило і поставила на полку, як ароматизатор кімнати. Золота стрічка була колись на коробці від шоколадних цукерок.

7 коментарів:

Людмила Левина сказав...

А в магазині такі кошики і навіть не плетені, а просто із тканини трошки коштують. Вважай що заробила;)))

Tetyana Mazur сказав...

Наталю, чудове виконання !
Я так використовую старі футболки. Зрізаю підгин низу і на рівні пройми горизонтально. Ріжу смужками від одного боку до другого не дорізаючи до другого боку 3-4 см. Потім навскоси, щоб вийшла одна суцільна нитка.

Natalija K. сказав...

Ніколи нічого такого у нас в магазинах не бачила, чи може по магазинах не ходжу,все купляється в інтернеті.

Natalija K. сказав...

Тетяна, то ти ж профі! Хоч би раз якісь вироби десь показала. Може б і я новою ідеєю загорілася. Я з футболок підхватки до каструль плету, підставки під керамічний посуд з печі, на більше фантазії не достачає.

Nadezda сказав...

Какие у вас умелые руки, Наталья. Мне понравилась корзинка для мыла, здорово!
Я на даче тоже разрезала весь трикотаж какой был и от безделья связала коврик. Но к сожалению были узелки, тк вещи были сильно ношеные. Хотя в коврике это не страшно :-)
Спасибо что заглянули ко мне в блог!
https://nadezda-garden.blogspot.com

Natalija K. сказав...

Коврик у меня тоже был, вот здесь: https://sumbur-nk.blogspot.com/2014/01/blog-post_22.html. Я его потом распустила и связала по больше и овалом, а то он ёрзал по полу. Мне этот половик бабушку напоминает, в её доме были такие коврики. А вообще я не сильно рукодельница, у меня нет времени, я много работаю и езжу на работу полтора часа в день в сумме. Вязание успокаивает, это наверное единственный повод почему иногда хочется повязать.
А в ваш блог я загляну ещё не раз,там цветочно :).

Tetyana Mazur сказав...

Наталю, мій перший килимок з футболок, був доволі страшненький )))). Причиною була нерівномірна смужка, та і різати ті смужки кпа часу йде. Натрапила в Пінтерест цей спосіб, спробувала, вийшло швидше і чуть краще. Профі я в швейній справі, бо це моя професія. Рукоділля - лише хоббі )))).